2015年3月31日火曜日

桜日和。オカリナサークル。

3月31日は麗かな桜日和でした。
午前中。千葉市幸町公民館でオカリナサークルがありました。
その後近くお寿司屋さんで楽しい昼食お喋り反省会でした。午後は近くの公園でお花見を楽しみました。

The March 31 It was a beautiful   cherry blossom day.
In the morning. I took part in Ocarina Circle in Chiba City Saiwaicho community center.
I took lunch at near Sushi restaurant with my ocarina friends.  We enjoyed chat.
Then,  we enjoyed seeing beautiful cherry blossoms in some park.
Thank you.

0 件のコメント: