2015年2月3日火曜日

3月3日オカリナサークル

2月3日は麗かな冬日和でした。
午前中。千葉市幸町公民館でオカリナサークルがありまました。
佐藤一美先生の懇切なご指導を頂きました。
午後。千葉県立美術館の「平山郁夫展」を見ました。
その後、NASスポーツクラブで泳ぐ。

The February 3 It was a beautiful winter weather.
In the morning. I took part in Ocarina Circle in Chiba City Saiwaicho community center.
I received a polite lessons of our teacher Sato Kazumi san.
Afternoon. I saw the "Ikuo Hirayama Exhibition" of Chiba Prefectural Museum of Art.
Then, I swam in the NAS sports club.

0 件のコメント: