2015年4月29日水曜日

三陽フラワーミュージアム 2

4月28日はもう初夏の日和でした。「三陽 メディアフラワーミュージアム 」に行きました。
友人の「墨彩画サークル」の展覧会があったので観賞しました。
また「えびね蘭同好会」の作品も見ました。どちらもアマチュアながら良い作品でした。

April 28 It was like a early summer weather. I went to the "Sanyo media Flower Museum" with my  friends.
We were watching  exhibitions of " Ink wash painting" .
And also "Calanthe discolor  club masterpieces "  we saw. Both were amateur works But  they were  good works.

0 件のコメント: