2015年4月28日火曜日

花の美術館

4月28日は良い天気になりました。
午前中。千葉市幸町公民館でオカリナサークルがありまました。
その後オカリナの友人と近くファミリーレストランで楽しい昼食会でした。午後はまたオカリナの友人と「三陽 メディアフラワーミュージアム 」で春の花、初夏の花、友人の絵を観賞しました。楽しい一日だったな。

Today. April  28 It was a beautiful day.
In the morning  I took part in Ocarina Circle in Chiba City Saiwaicho community center.
I took lunch at near family restaurant with my ocarina friends.  We enjoyed chat.
Then,  visited  "Sanyo flower museum"  with my ocarina friends.
We saw beautiful  spring and early summer flowers.
It was very wonderful day. Thank you.

0 件のコメント: