2014年12月21日日曜日

カピバラ

皆さま🎂「カピバラ」を知っておれますか。私は伊豆の伊東で見ましたよ。実にユーモラスな微笑ましい動物ですよ。
この写真は私が伊豆で撮影したカピバラです。
最近の新聞で見ました。カピバラ写真家の渡辺克仁(わたなべかつひと)さんが居られますよ。この方もカピバラの魅力取りつかれた方です。

Hi 🎂  Dear friend. Do you  know  "capybara".
I saw "capybara at Ito spa Izu.
This is a really humorous pleasing animal.
This photo of  capybara that I have taken in there.
I saw in a recent newspaper. Capybara photographer  Mr. Katsuhito Watanabe.
Also He was obsessed charm of capybara.

0 件のコメント: