2015年1月20日火曜日

オカリナサークル

1月20日。今日は素晴らしい小春日和の良いお天気でした。
今日は幸町公民館でオカリナサークルがありました。
今日の練習曲は「ふるさとは今もかわらず」、「男はつらいよ。」、「青い山脈」でした。
昼食は近くのファミリーレストランでランチを食べながら反省会を持ちました。
2019年にはオカリナサークル創立15周年記念コンサートを行う雰囲気になってきましたよ。
午後1時間NASスポーツクラブで泳ぐ。

January 20 It was very fine.  And also beautiful  winter day.
I participated Ocarina Circle in Saiwaicyo community center .
Today's practice music were  "My hometown is never changed", "Men is hard to live"  , "Blue mountains“.
After circle took lunch with ocarina friends and chat  at small family restaurant.
It might make the ocarina Circle founding 15th anniversary concert in 2019.
A
In the afternoon. I swam  one hour  at the NAS sports club.

0 件のコメント: