2015年1月11日日曜日

千葉市稲毛海浜公園 凧上げ大会。

皆さま今晩は。日中は穏やかな良い天気でした。千葉市稲毛海浜公園では凧上げ大会がありました。子供さんが主役ですが大人楽しんでいましたよ。
外国人も来ておられました。暫し会話楽しみました。

Dear my friend . During the day it was gentle good weather.
In Inage Seaside Park  Chiba city there was a kite flying  tournament.
Of course this event  is for child's   event . Also in this event  mamy   adult  enjoyed .
Foreigners  also  were coming in   this event. A moment I enjoyed the conversation with them . Thank you.

0 件のコメント: