2016年4月6日水曜日

4 月6日千葉市は 晴 18 ℃なります。皆さまのご健康を祈ります。私の家の近くの花壇に桃の花が咲きました。桃の花言葉「気立ての良さ」 すみませんね。私の末の孫娘は可愛い「桃ちゃん」です。 April 6, Chiba will be sunny 18 ℃. Dear friend have a nice day. Peach flowers bloomed in the vicinity of the flower beds of my house. Peach flower language " Good-natured" sorry. My youngest granddaughter's name is "Momo-chan".(cute peach)

4 月6日千葉市は 晴 18 ℃なります。皆さまのご健康を祈ります。私の家の近くの花壇に桃の花が咲きました。桃の花言葉「気立ての良さ」
すみませんね。私の末の孫娘は可愛い「桃ちゃん」です。

April 6, Chiba will be sunny 18 ℃. Dear friend have a nice day.  Peach flowers bloomed in the vicinity of the flower beds of my house. Peach flower language " Good-natured"
sorry. My  youngest granddaughter's  name is  "Momo-chan".(cute  peach)

0 件のコメント: