2014年11月11日火曜日

11月11日 オカリナ時雨

11月4日。今日は風流な時雨でしたね。
今日は幸町公民館でオカリナサークルがありました。
10時から12時までレッスンが有りました。
今日の練習曲は「ふるさとは今も変わらず」、「山寺の和尚さん」でした。
あとは、ファミリーレストランで、昼食、お喋りミーティング。
午後はNAS スポーツクラブで泳ぎました。今日は背泳ぎのレッスンを受けました。オカリナの友人とスイミングの友人にお礼申し上げます。

11th November . It was beaituful Autumun shower.
I participated Ocarina Circle in Saiwaicyo community center .
From 10 to 12 . We were enjoyed ocarina music.
Today's practice music were  "My home town never change  ", "Priest of the temple".
We took lunch at near small  restaurant and enjoyed chat.
In  the afternoon, I swam at the NAS sports club. Took lesson of backstroke swimming. Thank you my ocaeina friennds and swimming   friends.

0 件のコメント: