2014年11月4日火曜日

11月4日佐藤一美先生オカリナレッスン。

11月4日。今日は素晴らしい秋晴れの良いお天気でした。 今日は幸町公民館でオカリナサークルがありました。 9時30分から12時まで 佐藤一美先生の懇切はレッスンが有りました。 今日の練習曲は「小さな旅」、「山寺の和尚さん」でした。佐藤一美厚くお礼を申し上げます。 午後はNAS スポーツクラブで泳ぎました。今日は背泳ぎのレッスンを受けました。スイミングの先生、友人にもお礼申し上げます。 November 4th. It was very fine. And also beautiful autumn day. I participated Ocarina Circle in Saiwaicyo community center . From 9 :30 to 12 . We reseived Sato Kazumi sensei's lesson. Today's practice music were "Little journey", "Priest of the temple". Thank you very much Sato Kazumi sensei. In the afternoon, I swam at the NAS sports club. Took lesson of backstroke swimming. Thank you swimming teacher and swimming friends.

0 件のコメント: