2014年11月25日火曜日

葬儀 真木さん

11月25日。オカリナの友人の葬儀に行きました。
「冬の虹まだ君有るごとく思ひけり」
思えば音楽葬でした。キーボードの演奏が流れていました。 それらの音楽はご主人さまが選びました。彼女は「ムーンリバー」の曲が好きでした。最後は「虹の彼方に」だった。
彼女は虹の彼方に行ってしまったな。
仏教会の方にお詫びします。僧侶はお呼びされていませんでした。
勿論お経もありませんでした。

November 25. I attended the funeral of  my ocarina friend.
"Winter  rainbow, still alive you, I thought."
It was music funeral if think. Playing keyboard music had flow. I think thease music had chose by her husband.
She liked the song of "Moon River". Last music was "Over the Rainbow".
I  thought she has gone to the over the rainbow.
I apologize to those of Buddhism society. The monk had not been and of course no sutra.

0 件のコメント: