2015年12月22日火曜日

12月22日。今日やや温かい天気でした。 今年最後の千葉市幸町公民館でオカリナサークルが有りました。 930~1230 今日のレッスン 「タンギング・リズム」、「ホワイトクリスマス」、「You are my sunshine」、「砂山」でした。 昼食は近くの寿司屋さんで楽しいお喋り会だったよ。 December 22 It is nice weather . Ocarina Circle in Chiba City Saiwaicho community center. There was a morning 930-1200 had ocarina lessons. we learned next Tonguing and rhythm, White Chistmas , You are my sun shine. Suna yama (sand mountain) We had lunch at near Sushi restaurant and enjoyed chat.

12月22日。今日やや温かい天気でした。
今年最後の千葉市幸町公民館でオカリナサークルが有りました。
930~1230
今日のレッスン
「タンギング・リズム」、「ホワイトクリスマス」、「You are my sunshine」、「砂山」でした。
昼食は近くの寿司屋さんで楽しいお喋り会だったよ。


December 22  It is nice weather .
Ocarina Circle in Chiba City Saiwaicho community center.
There was a morning 930-1200 had  ocarina lessons.
we learned  next
Tonguing and rhythm, White Chistmas , You are my sun shine.  Suna yama (sand mountain)
We had lunch at near Sushi restaurant  and enjoyed chat.

0 件のコメント: