2014年10月23日木曜日

10月23日。英語サークルでヘミングウエイ。

10月23日。千葉市は終日小雨でした。 午前中はNASスポーツクラブで泳ぎいで、背泳ぎのレッスンを受けました。 午後は稲浜公民館で英語のレッスンを受けました。レッスンのメインテーマは アーネスト・ヘミングウェイ(Ernest Hemingway)(1899年-1961年)でした。 彼は ノーベル文学賞受けたアメリカの小説家です。  彼の有名な作品は「武器よさらば」、「誰がために鐘が鳴る」、「老人と海」などです。彼の多くの作品は映画化されました。私は「老人と海」のスペンサー・トレーシーの演技が記憶に残っていますね。 October 23. It was all day light rain in Chiba City . I swam in the NAS Sports Club in the morning. I received a lesson of backstroke. I had an English lesson in Inahama community center in the afternoon. The main theme of the lesson was Ernest Hemingway ( 1899 -1961). He was the American novelist who received the Nobel Prize for Literature. His famous works were such as "A Farewell to Arms", "Whom the Bell Tolls" , "The Old Man and the Sea". Many of his novels were made into a movie. I remembered was acting Spencer Tracy in "The Old Man and the Sea".

0 件のコメント: