2014年10月31日金曜日

10月31日「佐藤一美先生門下生コンサート 

10月31日。千葉市、美浜文化ホールの大ホールで佐藤一美先生の千葉県の門下生大集合でオカリナコンサートが行われました。今日は10サークルが参加しました。
私たちのサークルの演奏曲は佐藤一美先生の編曲によるアンサンブルです。
私達の演奏曲は「シャレード」、「お江戸日本橋」、「上を向いて歩こう」でした。
美浜文化ホールに来て頂きました友人各位に深くお礼を申し上げます。

October 31
There was  "Sato Kazumi disciples ocarina concert " at the Great Hall of Mihama Culture Hall in Chiba city. 10 Circle took part today.
Our playing  music are  ensemble of  arranged of Kazumi Sato.
My circle's playing music
"Charade", "Edo Nihonbashi", and " Walk  face up to the sky (Sukiyak song )"
Thank you very much for my friend, comming hall and hear our ocarina music.

0 件のコメント: