2014年10月16日木曜日

10月16日 英語サークル。

10月16日秋の素晴らしい1日でしたね。 午前中は NASスポーツクラブでスイミング、背泳ぎのレッスンを受けました。 午後は稲浜公民館で 楽しい「英語サークル」でした。メインテーマは、「マララさんのノーベル平和賞」でした。 ジョージ先生が私たちにチョコレートをプレゼントして下さいました。私の横に座った女性メンバーがチョコレートの包み紙で折り紙の「鶴」を作って私に呉ました。有り難う。(*⌒▽⌒*) 16th October . It was a wonderful autumn day In the morning. I enjoyed swimming at NAS sports clib. Also received a backstroke lesson. In the afternoon. At the Inahama community center I attended "English Circle" It was very fun. The main theme was the "Nobel Peace Prize of Marara Yousafzai". Our English teacher George san gave us chocolates . A female members who sat next to me , made an origami "crane" using the chocolate wrapper. She game me this origmai crain. Thanks. (* ⌒ ▽ ⌒ *)

0 件のコメント: