2014年10月7日火曜日

10月7日 オカリナサークル佐藤一美先生

10月7日。今日は秋晴れの爽やかな天気でした。午前中9時30分~12時15分まで千葉市美浜区幸町公民館で ♪♪♪オカリナサークル♪♪♪ がありました。
今日は佐藤一美先生の懇切なご指導を頂きました。
○10月18日に幸町公民館文化祭、10月31日に美浜文化ホールの大ホールで佐藤一美先生の千葉県の門下生オカリナコンサートの予定なんです。その予習です。
○今日の練習曲は「シャレード」「お江戸日本橋」「上を向いて歩こう」「蜜柑の花咲く丘」「花は咲く」の5曲でした。
写真は♪♪♪佐藤一美先生♪♪♪です。(以前の写真です。)
ーーーーーーーーーーーーーーーー
午後は稲毛海岸駅前のNASスポーツクラブで水泳、クロールのレッスンを受けました。その後自分でゆつくりリラックス・スイミングを楽しみました。

There was ♪♪♪ Ocarina Circle ♪♪♪ in Mihama-ku, Chiba-shi Saiwaicho community center until 9:30 to 12:15 in the morning.
I gave a great detail guidance of Kazumi Sato teacher today.
○ The plan I'm a descendant of ocarina concert in Chiba Prefecture Sato Kazumi teacher at the Great Hall of Mihama Culture Hall in 31 days Saiwaicho community centers cultural festival, October to October 18. It is the preparation.
○ Etude today was 5 songs "Charade", "Edo Nihonbashi," "Sukiyaki song ," "The hill blossom mandarun ornge  ", "flowers bloom" .
The photograph is ♪♪♪ Kazumi Sato sensei ♪♪♪. (It is a photograph of the previous.)
----------------
In the afternoon. Swam in the NAS Sports Club near  Inage Kaigan Station, got lessons crawl  I enjoyed a relaxing swimming.

0 件のコメント: