2014年10月25日土曜日

10月25日はパブロ・ピカソの誕生日。

今日 10月25日は パブロ·ピカソ の誕生日です。
私は彼の絵が好きです。私は彼は紛れもなき天​​才画家だと思います。
私は、上野の公園で西洋美術館でピカソのゲルニカを見ました。
○パブロ·ピカソ(1881年10月25日 -  1973年4月8日)は、フランスで人生の大半を過ごしました。彼は画家であり、彫刻家、版画家、陶芸、舞台デザイナー、詩人、劇作家としても才能を発揮しましたで。
○彼は20世紀の最も偉大かつ最も影響力のある芸術家の一人とされています。彼はキュービズム運動の創始者の一人としても知られています。
○彼の作品の中で「ゲルニカ」(1937)特に有名です。
この作品はスペイン内戦中のスペインのファシスト政府の要請で、ナチス・ドイツ、ファシスト・イタリア空軍によるゲルニカの町の爆撃による惨状を描いたものです。

Today 25 October  is the birthday of  Pabro Picso.
I like his paintings.  I think he is a genius painter.
I saw Guernica at the Museum of Western Art in Ueno park.
○Pablo Picasso ( 25 October 1881 – 8 April 1973), was a Spanish painter, sculptor, printmaker, ceramicist, stage designer, poet and playwright who spent most of his adult life in France.
○He was one of the greatest and most influential artists of the 20th century, he is known for co-founding the Cubist movement.
○Among his most famous works was the " Guernica"  (1937).
This is the portrayal of the Bombing of Guernica by the German and Italian airforces at the behest of the Spanish fascist government during the Spanish Civil War.

0 件のコメント: