2016年10月15日土曜日

10月15日(土) 晴、 24℃。 千葉市幸町公民館で「文化祭」がありました。 私たちのオカリナサークルはこの文化祭で演奏しました。 演奏曲 「おおひばり」「にんげんっていいな」「ドナウ川のさざなみ」「ローレライ」「にっぽん昔ばなし」「旅愁」 演奏後楽しいランチミーティング。 October 15 It was fine 24℃ There was "Community festival " at Saiwaicho community center. We were performed music at this festival. "Oh lark," "I love human", "Waves of the Danube"."Lorelei"," "Old story in Japan"."Melancholy in trip" After performed music we enjoyed a luch meeting.

10月15日(土) 晴、 24℃。
千葉市幸町公民館で「文化祭」がありました。
私たちのオカリナサークルはこの文化祭で演奏しました。
演奏曲
「おおひばり」「にんげんっていいな」「ドナウ川のさざなみ」「ローレライ」「にっぽん昔ばなし」「旅愁」
演奏後楽しいランチミーティング。

October 15 It was fine  24℃
There was "Community  festival " at  Saiwaicho community center.
We were performed music at this festival.
"Oh lark," "I  love human", "Waves of the Danube"."Lorelei"," "Old story  in Japan"."Melancholy in trip"
After performed music we enjoyed a luch meeting.

0 件のコメント: